Clouds and blue sky
Some of my favourite things in this world.

} means bird
* * * means guano

Welcome to my visual archive of mind.

Regrets,

Day} * * * * * *

Tuesday, 25 May 2010

MY REAL HOME IS 17 YEARS OLD NOW









Ibu kos saya ulang tahun ke-17! 
Perkenalkan, namanya Firda Firdaus Abdi !
Selamat ulang tahun Ibu Kos tercinta!



Kenapa ibu kos?
Care | Galak | Kondean | Sabar sama penghuni kos seperti saya | Bantuin saya kalau saya kesulitan | Rendang | Pempek | Bersifat keibuan | Suka animal (print) | Mengingatkan saya agar tidak terjerumus ke (pergaulan bebas kemalasan) | dst. (terlalu panjang, satu kata lagi tidak cukup menggambarkan seluruhnya) |



...




Saya sering pulang malam, keluyuran ke sana sini.
Ujung-ujungnya saya juga pulangnya ke Ibu Kos saya satu ini.
My real home.


Love you !








No comments: